W jaki sposób optycznie podnieść wartość projektowanej galerii handlowej?

Nie wszyscy projektanci na początku drogi uwzględniają ponadczasowość. Wiadomo, że za kilka lat galeria już nie będzie tak nowoczesna, tak często odwiedzana jak na początku działania. Dlatego już na etapie projektowania warto o tym pomyśleć. Właściciele starszych galerii chcąc konkurować z tymi nowszymi często decydują się na przebudowę lub rozbudowę. Jednak nie zawsze osiągają założony efekt. A w jaki sposób podnieść wartość projektowanej galerii?

 

Akustyka we wnętrzach

Poprawienie akustyki we wnętrzach z pewnością częściowo rozwiąże problem. Najlepszą metodą jest montaż sufitu podwieszanego np. ze skalnej wełny mineralnej. Sufit zajmuje sporą część pomieszczenia, a odpowiednia aranżacja zapewni ciekawe doznania klientom. Zgodnie z zasadą im dłużej klient spędzi czasu w sklepie, tym więcej pieniędzy w nim zostawi staramy się stworzyć właśnie takie miejsca. Celem jest zbliżenie się do klienta, stymulowanie jego zmysłów. Stąd przyciąga się klientów aromamarketingiem czy muzyką. W przestrzeniach handlowych, gdzie znajduje się sporo ścian ze szkła, kamienia czy gipsu pochłanianie dźwięków i czas pogłosu znacznie wpływają na zadowolenie klienta.

 

Magia szkła

Okna wystawowe są zapowiedzią tego co nas czeka w środku. Intrygujące, efektowne, szklane wprowadzają nas do bajecznego świata. Moc szkła jest ogromna. Jest ono ponadczasowe, pięknie podkreśla wystrój. Łatwo je przemodelować i dostosowywać do aktualnych trendów. Dobrze oświetlone podkreśla walory naszych towarów. Nie tylko nadaje się do wykorzystania podczas projektowania witryn, ale również wnętrza. Stoliki, lady, półki w regałach. Nie mówiąc już o schodach, podłogach, czy sufitach. Ukazuje nam się otwarte wnętrze, pozbawione podziałów.